2013. április 20., szombat

Croissant 2. ahogyan a Stahl Magazinban találtam

A Stahl Téli édességek című (2011-2012) magazinjában találtam két croissant receptet is, gondoltam kipróbálom egyszerre mindkettőt, hogy összehasonlíthassam. 
Keresem az igazit! Aki járt már Francia országban az tudja miről beszélek!


Miután begépeltem a nem túl egyszerű receptet, gondoltam megnézem a jogi állásfoglalásuket. Nagyon elkeseredve vettem tudomásul, miután elolvastam a Stahl magazint, hogy tilos, bármilyen formában, bármilyen közlése az újságban található dolgoknak.  Ezért a receptet mindenki megtalálja a fent említett magazinban. Innen a fenti bekezdéstől eltekintve, töröltem a receptet.

Mondjuk, a recepteket nyilván nem Ő találja ki, tehát azok nem az Ő szellemi termékei, így igazán nem értem ennek az okát!
Ráadásul teljesen korrekt módon, nem a saját receptemként jegyeztem volna, hanem amint látszik a bejegyzés a fenti módon kezdődött. Gondoltam törlöm az egész bejegyzést, de sokat dolgoztam a két recepttel, legalább a képeket mégiscsak feltettem.





Nagyon finom és ízletes lett! Azonban keresnem kell tovább az igazit!
Persze, ettől még ugyanúgy két perc alatt elfogyott.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése