2015. március 9., hétfő

54. nap fehérje, finomságokat ettem ma

54. nap

Reggeli 6:30-kor egy narancs

Ebéd 13:30-kor
Munkaebéd volt ma. Mivel nem én voltam a meghívó fél, igazodnom kellett volna. Nem sikerült, kis nyomást gyakorolva  a vendéglátómra, jeleztem, hogy az olasz tészta vendéglő nem lesz jó, inkább válasszuk a közeli sushi bárt. Szerencsémre minden ellenállás nélkül beleegyezett.
Igyekeztem csak szín tiszta húsos, halas adagokat választani. Azért egy kettő rizses lazacos nigiri le le csúszott.
Azt hiszem vagy többet ettem a kelleténél, vagy csak a sokféle íz, de a végére nagyon tele érztem magam. Már már kellemetlenül tele.






Vacsora 20:30-kor
Nagyon elhúzódott a mai nap. Nem is akartam enni, de a feleségem frissen sütött tarjával várt. Nem mondhattam és talán nem is akartam azt mondani, hogy köszönöm szépen de nem kérek.
3 szelet tarját megettem 2 almapaprikával és savanyított babbal.






Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése