2015. február 19., csütörtök

37. nap fehérje

37. nap

Elérkezett az újabb mérlegelés.

87,8 kg.

Egészen jó eredmény, főleg ha figyelembe vesszük a kisebb nagyobb botlásaimat.
Illetve azt a tényt, hogy a mennyiségekkel továbbra sem törődtem.
Biztosan lehetne nagyobb odafigyeléssel, önmérséklettel is végezni ezt a diétát.
Most azonban elmondhatom, hogy sosem vagyok éhes, nincsenek falási rohamaim és az az érzés sincs, ami a többi diétánál mindig előjött, hogy iszonyúan kívánok bizonyos ételeket.

Nincs hiányérzetem.

Nagyon jó így diétázni és fogyni.

Reggeli 8:30-kor 1 körte

Ebéd 14:30-kor 2 grillezett kacsa felső comb, 1 szelet grillezett kacsa mell, 2 szelet főtt füstölt tarja szelet, 2 szelet trappista sajt

Vacsora 17:00-kor 2 tányér pacal pörkölt, 1/2 szelet kókuszos vajas tésztás torta, 2 szelet csokis álom a híres balaton parti Karolina cukrászdából. Szenzációsan finom volt.

Az újabb eltévelyedés oka a nagyobb családi körben is megünnepelt középső lányom szülinapja.

Ha már elindultam a lejtőn....... nem volt megállás.

Mire a bejegyzésemet írom, már megbántam a kihágást. De ez már veszett fejsze nyele.
Kicsit a gyomrom is háborog, így aztán még jobban bosszant, hogy megszegtem a diétám.

Holnap újult erővel vágok bele.

Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése