2015. február 1., vasárnap

19. nap szénhidrát

19. nap

Ma céges rendezvényre vagyunk hivatalosak, 9-től 16-óráig. Kicsit aggódtam a diétám miatt. Aggodalmam nem is volt alaptalan.

Reggeli 6:30-kor

2 banán, 1 mandarin

10:00-kor

Ki tudja mi lesz az ebéd ezen a rendezvényen, biztos ami biztos, szénhidrát nap lévén, gyorsan léptem és elfogyasztottam 3 még meleg pogácsát.
Ebéd 13:40-kor

Mivel nem tudtam mi lesz a második fogás, megettem 2 kis tányér gulyáslevest, de szigorúan csak a levét.
Természetesen a meg is érkezett a következő fogás.

Nagyon jól néz ki!


Ezt ma kénytelen voltam kihagyni.

Érkezett a desszert. Nem pontosan tudom, hogy ez mi is volt tulajdonképpen, de belefért a szénhidrát napba. Nem volt jó. A tészta féleség valami nagyon vastag, ízetlen palacsinta tésztának tűnt. A lekvár viszont ehetetlenül édes volt és semmilyen igazi gyümölcs íze nem volt.


Vacsora 18:00-kor 

3 gombóc carte d'or féle dió fagyi. Ma ez is borzasztó volt. Szerintem régóta állt már különféle mélyhűtőkben.

Ez annyira nem esett jól, hogy még a gyomrom is rendetlenkedett. Gondoltam valamit javítok a helyzeten, így 21:00-kor megettem 3 szelet pirított teljes kiörlésű, graham, szendvics kenyeret.



Ennél mindenképpen több kitartást és jó étvágyat kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése