2015. április 17., péntek

Tapasztalatom és az eredmény

Kezdjük az eredménnyel. Ma reggel ráálltam a mérlegre.

82,8 kg


Mennyivel is kezdtem........

98,3 kg.

Az eredmény magáért beszél. 15,5 kg mínusz.

A szkeptikusok mondhatják, hogy persze, gyümölcs nap után állni a mérlegre. Valóban, ez jelent némi pozitívumot az eredményben. Nyilvánvaló, 1,5-2,5 kg felugorhat ha abbahagyjuk a diétát, mert a rendszer megváltozása miatt máshogy fog raktározódni a szervezetben az elfogyasztott táplálék.
Szerintem még ezt figyelembe véve is jó eredmény, főleg, hogy nem volt éhezés.
Tulajdonképpen, már ma újrakezdeném. Nincs hiányérzetem, nincs falási kényszerem. Ezt a típusú táplálkozást hosszabb távon is tarthatónak vélem.
Folyamatosan sportoltam a diéta alatt, pont ugyanannyit, mint előtte. Sosem éreztem magam gyengének, a teljesítményemen sem volt érzékelhető visszaesés.

Ami nagyon fontos, és nem fordítottam elég figyelmet a leírására, az a folyadék fogyasztás.
Napi 3,5-4,5 liter ásványvizet ittam. Akkor is ittam, amikor nem voltam szomjas. Mindenképpen el akartam fogyasztani a 3 l vizet. Ehhez is alkalmazkodik a szervezetünk és az első 1-2 hét eltelte után már könnyedén ment ennek a mennyiségű folyadéknak az elfogyasztása. Nagyon fontos, hogy vizet igyunk és ne egyéb folyadékokat. A szervezetünknek, a vesénknek is vízre van szüksége és nem cukros, vagy édesítős folyadékokra.
Aki nyomon követte a diétámat, láthatta, hogy voltak benne megingások, mennyiségi túllépések. Így vezetett ehhez az eredményhez. Biztosan van olyan aki kilengés nélkül, a mennyiségek betartásával is végig tudja csinálni. Valószínűleg az eredménye is jobb lesz.
A példám azonban talán azoknak is erőt ad, akik úgyszintén meg-megbotlanak, mint én.

Arról nem tudok nyilatkozni, hogy mennyire lesz tartós a súlyvesztés. De ígérem, bárki érdeklődik szívesen és őszintén be fogok számolni róla.


Köszönöm szépen mindenkinek aki olvasta, aki lélekben támogatott. 


Mindenki aki csatlakozott hozzám, vagy most kezdi, 
kitartást és jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése