2013. július 13., szombat

Eltévelyedésem... Bad Berneck

Úgy alakult, hogy négy-öt hónapot Németországban töltök, munka címszó alatt...

Gondoltam sikerül megint egy apartmanban elszállásolni magam és két kollégámat, akkor hetente egy egy receptet megoszthatok. Ez olyannyira nem sikerült, hogy ez éppen a negyedik szállásunk és még csak másfél hónap telt el. Ugyanis itt Bayreuth-ban született Richard Wagner és ezt pontosan 200 évvel ezelőtt tette.
Ennek jegyében itt Wagner év van, folyamatos programokkal és folyamatosan teltházas szállodákkal, hotelekkel. Az épp aktuális hotelünk is 20 kilóméterrel arrébb van, egy Bad Berneck nevű, gyönyörű kis településen.
 
Egy két este felsétáltunk ide, gyönyörködtünk a romokban és a kis szűk völgykatlanra nyíló kilátásban.


Továbbá a laptopom KÉK halált halt, hogy teljes legyen az örömöm. A falhozcsapkodás és az ablakonkihajítás között vaciláltam, de győzött a józan ész és inkább lefeküdtem. Másnap a kollégáim segítségét kértem, mire kiderült, hogy az egyikük imád szenvedni az ilyen problémákkal.....
Utánaolvasott, csinált valamit, nem ment....
Újabb olvasás, újabb csinálás, semmi....
Szétszedés, vizsgálódás, természetesen újabb olvasás, összerakás.... NEM MEGY...
Kezdek feszült lenni, bár örülök, hogy egyáltalán van aki foglalkozik a géppel... Én a bekapcs gombig jutottam számítástechnikából. Sajnos.
Érdekes infó újabb olvasás után, kütyü vásárlás, adatok lementése, sikeres... De a laptop nem megy..
Megnyugodtam.... Nem lesz mostanában laptopom.

Felhívtam az otthon maradt kollégámat, hogy nem tudok dolgozni így a szokottnál is több feladat hárul rá a következő hónapokban. Mit mondjak, nem volt természetes a mosolya a hír hallatán. Néhány nap múlva felhívott, - Nem is gondoltam, hogy te ilyen sokat dolgozol.
No komment.

Újra szétszedés, újabb kütyü vásárlás....Félsiker éledezik a gép...
Már csak napok kérdése mire sikerül az összes szükséges program letöltése......
Pár nap és teljes a boldogság.

MŰKÖDIK!!!

Alapvetően a receptjeimet szerettem volna ebben a blogban megosztani, azoban a hotel szobákban a főzőcskézés, hogy is mondjam................ nem kívánatos és kicsit nehezen is kivitelezhető, így eltévelyedve néhány képes beszámoló következik kalandozásaimról.

 A hotel ablakából.


Nekem nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése