2013. július 16., kedd

Bamberg


Türelmetlen vagyok... szabadnapunk van, már minden a neten elvégezhető dolgomat elvégeztem, olvastam várva kollégáimra. Negyed kettőkor úgydöntöötem bekopogok hozzájuk. 
Alszanak. Negyed kettőkor.
- Jöttök?
- hmmmmmm, háááááát......
-hova
- Nem mindegy? Bárhová.
- Most ébredtünk és.....
- Egyébként Bambergbe.
- aaaaaaaaaaaaaa, nem tudjuk.......
- Ok elmentem, majd jövök.

Így vágtam neki ennek a kirándulásnak.

A mindenhol megtalálható kép  Bamberg egyik gyönyörű épületérő, és a Dómról.


Igyekeztem olyasmit is fényképezni ami nem annyira jellegzetes mint a fenti épület.
 Engem ez is lenyűgözött. Milyen lehet itt élni egy ilyen házikóban a "folyóban"?

 Egy több száz éves fogadó.

Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ismerjük a derékszöget. Tényleg? 
 
 A kép magáért beszél. (kevésbé a minősége inkább csak a látvány)

Érdemes megnézni.

Ugye milyen gyönyörű?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése