2013. július 28., vasárnap

Epres "Margarita"

Epres margarita...... Na azért ez komoly túlzás, de mégsem hívhatom eperturmixnak. Annál fenségesebb! Nézzék meg! A látványa........ Kostólják meg! Az íze......
Arról ne is beszéljünk, hogy alkoholt még nyomokban sem tartalmaz.

Ha már itt a nyár, használjuk ki! Frissítőt készítettem magamnak és a kollégáimnak. A jó kis német sörükre nem cserélnék le, de azért így sikert arattam náluk.



Hozzávalók kb 1,5 literhez

400 g friss eper
0,6 l 100% almalé, lehetőleg szűretlen
0,5 l eperlé
2 db lime 

Megmostam az epret, mivel azonban a  vendégház szobáinak nem tartozéka a turmixgép, így egy lapos tányérba helyeztem az epreket. Apróra vágtam és és egy villával nagyon alaposan összenyomkodtam. Könnyű dolgom volt mert nagyon éretteket választottam, mivel már akkor is tudtam, vendégházunk fent említett hiányosságairól. Beleöntöttem egy másfél literes, széles szájú műanyag palackba. Fő a találékonyság. Ugye?
Hozzáöntöttem kb 0,2 l almalevet és kb ugyanannyi eperlevet. Ráfacsartam egy alapos mosás után a két félbe vágott, azaz négy fél lime-ot, majd nagyon alaposan összeráztam.
A maradék mennyiségeket is hozzáöntöttem, mind az eper mind az almaléből. Egy napra hűtőbe helyeztem és másnap este egy ledolgozott nap után, gyönyörű panorámás teraszomon fogyasztottuk.


Egészségünkre!

2 megjegyzés:

  1. Elég jól néz ki és jól is hangzik. Esetemben a tény, hogy alkoholt nem tartalmaz, nem feltétlen üdvözîtô, de az almalevet le lehet cserélni valami jófajta Proseccora.
    Sophie

    VálaszTörlés