2013. március 25., hétfő

Mozzarella cukkini ágyon

Van egy nagyon kedves zöldségesünk, itt a hajdani kertvárosban, ami most inkább a
Hold kráterekkel szabdalt felszínére emlékeztet az áldott csatornázás miatt, nála vásároltam kisebbik lányomnak gyümölcsöt. Mindig frissek a zöldségek, gyümölcsök és mindig minden vevőre odafigyelnek. Itt láttam meg a cukkinit, így jött az ötlet, majd készült a mai vacsi.

Hozzávalók 1 személyre:

1 mozzarella
1 fej vöröshagyma
1 db kis cukkini
1-2 csipetnyi só
1-2 csipetnyi oregánó
bors
1-1 evőkanál extraszűz oliva olaj
1 csipetnyi chili

Elkészítése mindössze 10-15 percet vesz igénybe és egy nagyon kellemes egyszerű vacsorával ajándékozhatjuk meg magunkat vagy éppen akit kívánunk.

Egy serpenyőben 1 evőkanál olivaolajat felforrósítok, miközben felkarikázom a cukkinit, majd a forró serpenyőbe helyezem. Egy csipetnyi sóval ízesítem. Megpirítom az egyik majd a másik oldalát, közben megpucolom a hagymát, félbe vágom és 3.4 mm-es szeletekre vágom. Mikor elkészül a cukkini egy tálra helyezem, majd a serpenyőbe egy újabb evőkanál olivaolajat öntök és beleteszem a hagymát. Figyeljünk rá, hogy forró legyen a serpenyő mert nem dinsztelni szeretném, hanem csak pirítani. Akkor szeretem ha kissé ropogós de már édeskés ízűre sül a hagyma. Ezt is a tálra helyezem. A felszeletelt mozzarellát a forróserpenyőn megolvasztom, a cukkinikre és a hagymára helyezem. Frissen őrölt borssal és szárított oregánóval, csipetnyi sóval és chilivel ízesítem. Mindenki saját ízlése szerint akármilyen fűszerrel ízesítheti.

Máris fogyaszthatjuk! Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése