2011. február 16., szerda

Valentin napi menü

Hétfőn, úgy döntöttem, Valentin nap alkalmából meglepem a feleségem. Elmentem a Chef Parade főzőiskolába, és vettem egy csoki készítésre szóló belépőt, jövőhét péntekre. Ott láttam egy jópofa szakácskönyvet. Szakácskönyv pasiknak, hogy elkápráztassák a nőket. Belelapoztam és egyből megakadt a szemem egy jó recepten, majd találtam benne még néhány érdekes és egyszerű receptet. Megvásároltam a könyvet és ebből merítettem ötletet az esti menühöz. Hazafelé felhívtam Norbi nevű barátomat, hogy hatra jöjjön értem és menjünk el vásárolni. Ilyenkor ugyanis a feleségem jár Zumbázni, ami nála 3-4 órás elfoglaltság, így tudtam, lesz időm bőven.
Norbi a eleségem indulása után, a megbeszélt időben megjelent. Gyors bevásárlás után nekiláttam hát a meglepinek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése